absal

کولر آبی آبسال را به قیمت ارزان بخرید

absal

کولر آبی آبسال را به قیمت ارزان بخرید

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39

کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39

کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39 با صرفه جویی در مصرف برق و دارا بودن پمپ آب کم مصرف انتخابی مناسب برای ایجاد هوای خنک در فصول گرم سال می باشد.

دارای برچسب انرژی رده A و دارای استانداردهای لازم از سازمان بهره وری انرژی می باشد.

فروش کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39 با نازل ترین قیمت ، با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس

ویژگی های کولر آبی کم مصرف آبسال کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39

  • پمپ کولر کم مصرف در برابر نوسانات ولتاز برق مقاوم بوده که این امر موجب می شود اختلالی در کارکرد کولر به وجود نیاید.
  • کولرهای آبی کم مصرف آبسال مجهز به موتور پر قدرت و کم مصرف 370 واتی می باشد. که بدون سر وصدا (Soft Start) خاموش و روشن می گردد، لازم بذکر است این قابلیت از ایجاد شوک های ناگهانی در هنگام روشن و یا خاموش شدن کولر آبی جلوگیری می کند.
  • همچنین کولر آبی فوق مجهز به تایمر خاموش و روشن کردن. دستگاه و نمایشگر هوشمند جهت تنظیم و نمایش سرعت کارکرد موتور (در سه سطح کم، متوسط و زیاد) و نمایش دمای محیط می باشد.
  • بدنه کولر آبی کم مصرف آبسال از جنس ورق گالوانیزه بوده. و همگی دارای  پروانه یکپارچه و پوشال های یکنواخت بوده. و همچنین مجهز به سیستم آبرسانی دقیق می باشند.
  • دکمه ECO که برای راه اندازی حالت اقتصادی (Economy) در کولر آبی کم مصرف آبسال تعبیه شده است. در ابتدای راه اندازی کولر که نیاز به خنکی بیشتری می باشد. کارکرد موتور را کنترل کرده و در نتیجه پس از خنکی اولیه بصورت اتوماتیک باعث کاهش دور موتور می گردد.
  • همچنین پس از 1500 ساعت کارکرد کولر آبی کم مصرف آبسال، شاهد علامت اخطار بر روی نشانگر این دستگاه می باشیم که به معنی فرارسیدن زمان تعویض پوشال کولر آبی آبسال است.
  • ظاهر شدن علامت اخطار E4 روی صفحه نمایشگر، نشان دهنده گریپاژ یاتاقان های کولر است.

کولر های آبی کم مصرف آبسال مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار 4 حالته می باشند.

  • خاموش شدن اتوماتیک پمپ آب کولر در صورتیکه فن کولر را روشن نکنید ( پس از یک ساعت )
  • خاموش شدن اتوماتیک کولر آبی آبسال پس از 24 ساعت ( در صورت عدم دریافت فرمان)
  • در صورتی که فن کولر بدلایلی همچون گیرپاژ و ... از کار بایستد.
  • در صورتی که سرعت موتور بدلایلی همچون پارگی تسمه و .... ناگهان افزایش یابد.

نکات قبل از خرید کولر آبی آبسال

به منظور محاسبه تقریبی ظرفیت کولرآبی مورد نیاز در شرایط آب وهوایی تهران جهت آپارتمانهایی که در طبقات وسط ساختمان قرار دارند. و سقف آنها در معرض تابش نور آفتاب نیستند و کانال کشی کولر آنها بر اساس روش‌های صحیح انجام شده باشد. برای آپارتمان‌های تا متراژ 130 متر مربع می توانید از کولر آبی مدل ACDC 60 آبسال/ برای آپارتمان‌های تا متراژ 160 متر مربع می توانید از مدل ACDC 80 آبسال استفاده نمائید.

در صورتیکه واحد آپارتمانی مورد نظر شما در بالاترین طبقه ساختمان باشد و سقف آن مستقیماً در معرض تابش نور شدید و گرم آفتاب تابستان قرار دارد، با رعایت دیگر شرایط مندرج فوق برای آپارتمان‌های تا متراژ 110 متر مربع می توانید ازکولر آبی مدل ACDC 60 آبسال/ برای آپارتمان‌های تا متراژ 150 متر مربع از مدل ACDC 80 آبسال استفاده نمائید.

سطح مقطع کانال خروجی هوا از کولر آبی آبسال برای مدل‌های ACDC 60 حداقل 2300 سانتی متر مربع (معادل 48×48 سانتی متر) و برای مدل‌های ACDC 80 حداقل 3000 سانتی متر مربع (معادل 55×55 سانتیمتر) باشد. بدیهی است ابعاد دقیق بر اساس طول مسیر کانال، حجم هوای مورد نیاز و توسط داکتیلاتور محاسبه می گردد.

در صورتیکه محل نصب کولر آبی مورد نیاز شما در بام ساختمان است، لطفا قبل از خرید به ابعاد کولر آبی مورد نیاز و امکان عبور آن از درب پشته بام ساختمان دقت فرمائید.

ابعاد کانال کولرآبی باید از ابعاد دهانه خروج هوای کولر بزرگتر باشد. و در غیر این صورت حجم هوا هنگام عبور از داخل کانال متراکم می شود. و باعث جلوگیری از جریان مناسب عبور هوا از داخل کانال کولر می گردد و به بیان دیگر هرچه ابعاد کانال مناسبتر باشد فشار استاتیکی فن کمتری برای عبور هوا لازم خواهد بود و در نتیجه میزان خنکی کولر آبی بیشتر خواهد گردید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39

کولرهای آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39 دارای 2 سال گارانتی محصول و 5 سال گارانتی الکتروموتور، برد الکتریکی و کلید کنترل الکترونیک می باشد.

برای مشاهده و خرید انواع کولرهای آبسال در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس کلیک کنید.

مشخصات: نوع : آپارتمانی نوع-پوشال : پوشال معمولی برند : آبسال جهت-خروجی-هوا : معمولی (روبه روزن) کولرکولرکولرکولر #آبسال #تجهیزات_تهویه_مطبوع_و_سرمایشی #کولر_آبی خرید کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39قیمت کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39بهترین قیمت کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39ارزانترین قیمت کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 39

  • نیما کریمپور
  • ۰
  • ۰

کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48

کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48

کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48 که به نام کولر بالکنی هم شناخته می شود برای مکا‌ن‌هایی می باشد. که ورودی کانال کولر آبی در آنها از طریق پنجره یا بالکن یا تراس ساختمان می باشد.

ویژگی‌های کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48

  • در کولر آبی آبسال با هوادهی از بالا مدل AC 48 علاوه بر اینکه در مصرف کانال صرفه جویی می گردد. به دلیل قرار گیری دهانه خروجی در سقف این کولرهای آبی، فضای کمتری در بالکن شما اشغال می گردد و در نتیجه نصب و سرویس به سهولت بیشتری انجام می گیرد.
  • به دلیل یکپارچه و بالانس بودن پروانه، لرزش و صدا درحین کار وجود ندارد. در نتیجه عمر یاتاقان‌ها و دیگر قطعات مکانیکی این کولرها بیشتر است.
  • سیستم جدید آبرسانی در کولر آبی آبسال با هوادهی از بالا ، بازده خنکی کولر افزایش می یابد. و همچنین مانع ریختن آب بر روی الکتروموتور می شود و در نتیجه امکان سوختن موتور کولر آبی وجود ندارد.
  • کولرهای آبی آبسال ، به گونه ای طراحی و ساخته شده است که رطوبت لازم را در هوای گرم وخشک ایجاد کرده و هوای خنک مطبوع و دلپذیری را به شما هدیه می کند.
  • شرکت آبسال در تولید کولرهای آبی بالازن خود، اقدام به طراحی و ساخت نگهدارنده پوشال از جنس پلاستیک نموده است که علاوه بر سهولت نصب ، خطرات احتمالی آسیب دیدن دست سرویسکار را برطرف نموده است.
  • بدنه و قسمت‌های فلزی کولرهای آبسال از جنس ورق گالوانیزه تولید می شود. و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش دارد. در نتیجه کولرهای آبی آبسال در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و از زیبایی ، دوام و عمر بسیار طولانی برخوردار است.

 

فروش کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48 با نازل ترین قیمت ، با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس

انتخاب ظرفیت و کانال کشی کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48

ظرفیت کولر آبی آبسال مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران جهت آپارتمان‌هایی که در طبقات وسط ساختمان قرار دارند. و سقف آنها در معرض تابش نور آفتاب نیستند و کانال کشی کولر آنها بر اساس روش‌های صحیح انجام می شود. برای آپارتمان تا متراژ 70متر مربع می توانید از کولر آبی مدل AC38آبسال / برای آپارتمان تا متراژ 90 متر مربع از مدل AC48 آبسال / برای آپارتمان تا متراژ 110 مترمربع از مدل AC58 آبسال استفاده نمائید.

در صورتیکه واحد آپارتمانی مورد نظر شما در بالاترین طبقه ساختمان باشد. و سقف آن مستقیماً در معرض تابش نور شدید و گرم آفتاب تابستان قرار دارد. با رعایت دیگر شرایط مندرج فوق برای آپارتمان تا 50 متر مربع ازکولر آبی مدل AC38آبسال / برای آپارتمان تا 60 متر مربع از مدلAC48  آبسال / برای آپارتمان تا متراژ 70 متر مربع از مدل  AC58آبسال استفاده نمائید.

ابعاد کانال کولر آبی باید از ابعاد دهانه خروج هوای کولر بزرگتر باشد. و در غیر اینصورت حجم هوا هنگام عبور از داخل کانال متراکم می شود. باعث جلوگیری از جریان مناسب عبور هوا از داخل کانال کولر می گردد. و به بیان دیگر هرچه ابعاد کانال مناسبتر باشد فشار استاتیکی فن کمتری برای عبور هوا لازم خواهد بود و در نتیجه میزان هوادهی و خنکی کولر آبی بیشتر خواهد گردید.

سطح مقطع کانال خروجی هوا از کولر آبی برای مدل‌های AC 38 حداقل حدود 1600 سانتی متر مربع (معادل40×40 سانتی متر) و برای مدل‎های AC 48 حداقل 2300 سانتی متر مربع (معادل 48×48 سانتی متر) و برای مدل‌های AC 58 حداقل 2500 سانتی متر مربع   (معادل 50×50 سانتی متر) می باشد. بدیهی است ابعاد دقیق بر اساس طول مسیر کانال، حجم هوای مورد نیاز و توسط داکتیلاتور محاسبه می گردد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48

کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48  دارای 2 سال گارانتی محصول و 5 سال گارانتی الکتروموتور، برد وکلید می باشد.

برای مشاهده و خرید انواع کولرهای آبسال در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس کلیک کنید.

 

مشخصات: نموذج : AC نوع : محلیة نظام-التبرید : تبخیری استهلاک-الطاقة : أحادی تهویه-cfm : 3500 تهویه-m3-h : 5950 m^3/h : 5950 ضغط-مروحة-ثابتmm-h2o : - قوة-المحرک-قوة-حصان : 1/3hp الأبعاد-المبخرcm-طول : 87 الأبعاد-المبخرcm-عرض : 87 الأبعاد-المبخرcm-ارتفاع : 100 عرض : 87 ارتفاع : 100 وزن-kg : 66.5 بلد-التصنیع : ایران فترة-الضمان : 2 مخرج-الهواء-cm-عرض : 48 مخرج-الهواء-cm-طول : 48.8 طول : 48.8 ترکیب-مجانی : لا برند : آبسال نوع : آپارتمانی نوع-پوشال : پوشال معمولی جهت-خروجی-هوا : بالازن حجم-کولر : 4800 کولرکولرکولرکولر #آبسال #تجهیزات_تهویه_مطبوع_و_سرمایشی #کولر_آبی خرید کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48قیمت کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48بهترین قیمت کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48ارزانترین قیمت کولر آبی بالازن آبسال مدل AC 48

  • نیما کریمپور
  • ۰
  • ۰

کولر آبی آبسال مدل AC 33

راهنمای انتخاب و خرید کولر آبی آبسال مدل AC 33

استفاده از کولر آبی آبسال مدل AC 33 در بیشتر مناطق کشور که در تابستان دارای آب و هوای گرم و خشک هستند مناسب بوده ولی برای مناطقی که دارای هوای گرم و مرطوب (شرجی با رطوبت هوای بیشتر از 40 درصد) هستند مناسب نمی باشد.کولر آبی آبسال AC 33 با موتور دو دور قدرتمند 150 وات، برای مساحت 25 مترمربع مناسب است و به دلیل داشتن ابعاد کوچک می تواند براحتی داخل اتاق و نزدیک پنجره قرار گیرد. همچنین این مدل کولر آبی آبسال دارای امکان نصب در خارج از اتاق در پشت پنجره می باشد.

نحوه پرکردن مخزن آب آن هم از طریق اتصال به شیلنگ و لوله آب شهری و هم از طریق دستی امکان پذیر می باشد. پروانه این کولر آبی در برابر ضربه مقاوم بوده و ذرات گرد و غبار را به خود جذب نمی کند. بدنه آن از جنس ورق گالوانیزه مرغوب می باشد. و با لایه ضخیمی از رنگ پودری پوشش دارد تا دارای دوام و عمر طولانی‌تری باشد.

فروش کولر آبی آبسال مدل AC 33 با نازل ترین قیمت ، با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس

ویژگی‌های کولر آبی آبسال

  • مخزن آب پردوام و مقاوم در برابر ضربه، ساخته شده از پلاستیک پلی امید تقویت شده
  • توان ورودی 390 وات
  • کم مصرف و مقرون به صرفه نسبت به سایر کولرهای آبی مشابه
  • پوشال‌های کولر آبی آبسال AC 33 از درخت صنوبر مرغوب و ضمن فیلتر هوای کثیف و گرد و غبار ، هوای تمیز، مطبوع و تازه را در محیط به جریان می اندازند.
  • بدنه کلیه کولرهای آبی شرکت آبسال از جنس ورق گالوانیزه مرغوب با پوشش ضخیمی از رنگ پودری می باشد.
  • این محصولات دارای قابلیت کارکرد با برق تک فاز 220 ولت می باشند.
  • مجهز به کلید محافظ جان که به منظور حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و جلوگیری از خطرات جریان نشتی در این کولرها مورد استفاده قرار می گیرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر آبی آبسال مدل AC 33

کولر آبی آبسال مدل AC 33 دارای 2 سال گارانتی محصول و 5 سال گارانتی الکتروموتور، برد و کلید می باشد.

برای مشاهده و خرید انواع کولرهای آبسال در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس کلیک کنید.

مشخصات: مدل : AC قدرت-موتور-اسب-بخار : 1/5hp سیستم-سرمایش : تبخیری برق-مصرفی : تک توان-مصرفی-w : 390 هوادهی-cfm : 1300 هوادهی-m3-h : 2200 m^3/h : 2200 مقدار-مصرف-آب-در-35-درجه-سانتیگراد-و-15-رط : 15 قدرت-خنک-کنندگی-در-شرایط-متعادل-m3 : 150 قدرت-موتور-وات : 150 نوع : خانگی قدرت-پمپ-اسب-بخار : 1/60hp اسب-بخار : 1/5hp ابعاد-کولر-cm-طول : 60 ابعاد-کولر-cm-عرض : 60 ابعاد-کولر-cm-ارتفاع : 70 عرض : 60 ارتفاع : 70 وزن-خالص-kg : 28.5 ظرفیت-مخزن-آب-lit : 20 کشور-سازنده : ایران مدت-گارانتی : 2 نصب-رایگان : ندارد نوع : آپارتمانی نوع-پوشال : پوشال معمولی برند : آبسال جهت-خروجی-هوا : معمولی (روبه روزن) حجم-کولر : 3300 کولرکولرکولر #آبسال #تجهیزات_تهویه_مطبوع_و_سرمایشی #کولر_آبی خرید کولر آبی آبسال مدل AC 33قیمت کولر آبی آبسال مدل AC 33بهترین قیمت کولر آبی آبسال مدل AC 33ارزانترین قیمت کولر آبی آبسال مدل AC 33

  • نیما کریمپور
  • ۰
  • ۰

کولر آبی آبسال کم مصرف بالازن مدل ACDC68

کولر آبسال کم مصرف بالازن مدل ACDC68

کولر آبی آبسال کم مصرف بالازن مدل ACDC68 دارای پروانه یکپارچه، پوشال‌های یکنواخت، بدنه از جنس ورق گالوانیزه، سیستم آبرسانی دقیق می باشد.

مزایای کولر آبسال کم مصرف بالازن مدل ACDC68

  • دارای بازده انرژی A
  • تا 62% مصرف برق کمتر نسبت به سایر کولرهای آبی
  • دارای چهار بدنه مشبک و در نتیجه افزایش بازده خنکی
  • طراحی برای مکان هایی با ورودی کانال کولر از طریق پنجره یا بالکن
  • صرفه جویی در کانال
  • اشغال فضای کمتر به دلیل قرار گیری دهانه خروجی در سقف کولر
  • مقاوم در برابر نوسانات ولتاژ برق، بدون بروز اختلال درکارکرد کولر
  • طراحی منحصر به فرد کلید کنترل

مجهز به

  1. نمایشگر دمای محیط
  2. تایمر جهت تنظیم زمان روشن و خاموش شدن کولر طی یک شبانه روز
  3. مجهز به گزینه ECO(مصرف بهینه)

از ویژگی های امنیتی کولر آبی آبسال کم مصرف مدل ACDC68 میتوان به موارد زیر اشاره نمود

  • این مدل کولر آبی آبسال دارای سه دور سرعت موتور که هر کدام به طور جداگانه قابل تنظیم است.
  • اگر تا یک ساعت پس از روشن شدن پمپ آب، موتور کولر آبی روشن نگردد، پمپ آب به طور خودکار خاموش می شود.
  • در صورتی که طی 24 ساعت هیچ فرمانی به کولر داده نشود،(جهت حصول اطمینان از حضور ساکنین در منزل) کولر به صورت خودکار خاموش می گردد.
  • دارای نشانگر زمان تعویض پوشال: بعد از 1500 ساعت کارکرد کولر، جهت تعویض پوشال، علامت اخطار بر روی صفحه نمایش ظاهر خواهد شد.
  • موتور به صورت SOFT START یعنی بدون سروصدا روشن و خاموش می شود و از ایجاد شوکهای ناگهانی در کولر جلوگیری می کند.
  • محافظت شده در برابر گیرپاژ یاتاقان ها با نمایش خطای E4
  • تحت حمایت سازمان بهره وری انرژی ایران

گارانتی

کولرهای آبی آبسال دارای 2 سال ضمانت محصول و 5 سال ضمانت الکتروموتور، برد الکتریکی و کلید کنترل الکترونیک می باشند.

برای مشاهده و خرید انواع کولرهای آبسال در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس کلیک کنید.

مشخصات: مدل : AC/DC قدرت-خنک-کنندگی-به-m3-در-شرایط-متعادل : 350 مقدار-مصرف-آب-در : 37 ظرفیت-هوادهی-m3-h : 3570 ظرفیت-هوادهی-cfm : 2100 CFM : 2100 توان-مصرفی-w : 260 مشخصات-موتور-قدرت-w : 184 مشخصات-موتور-سرعت : 3 مشخصات-موتور-فاز : 1 مشخصات-موتور-فرکانس-hz : 50 مشخصات-موتور-ولت-v : 230 سرعت : 3 فاز : 1 فرکانس-hz : 50 ولت-v : 230 مشخصات-پمپ-قدرت-hp : 1/60 مشخصات-پمپ-فاز : 1 مشخصات-پمپ-فرکانس-hz : 50 مشخصات-پمپ-ولت-v : 230 ابعاد-کلی-کولر-طول : 870 ابعاد-کلی-کولر-عرض : 870 ابعاد-کلی-کولر-ارتفاع : 1000 عرض : 870 ارتفاع : 1000 ابعاد-دریچه-طول-دریچه : 488 ابعاد-دریچه-عرض-دریچه : 480 ابعاد-دریچه-ارتفاع-ورقه-دریچه : 30 عرض-دریچه : 480 ارتفاع-ورقه-دریچه : 30 وزن-کولر : 64.5 گرید-انرژی : گرید جهت-خروجی-هوا : بالازن نوع : آپارتمانی برند : آبسال نوع-پوشال : پوشال معمولی کولرکولرکولرکولرکولر #آبسال #تجهیزات_تهویه_مطبوع_و_سرمایشی #کولر_آبی خرید کولر آبی آبسال کم مصرف بالازن مدل ACDC68قیمت کولر آبی آبسال کم مصرف بالازن مدل ACDC68بهترین قیمت کولر آبی آبسال کم مصرف بالازن مدل ACDC68ارزانترین قیمت کولر آبی آبسال کم مصرف بالازن مدل ACDC68

  • نیما کریمپور
  • ۰
  • ۰
12063 - کولرآبی آبسال
  • نیما کریمپور
  • ۰
  • ۰

کولر آبی صنعتی سلولزی 13000 آبسال آکسیال مدل AC/AX130

کولر آبی صنعتی سلولزی 13000 آبسال آکسیال مدل AC/AX130

کولر آبی صنعتی سلولزی 13000 آبسال آکسیال مدل AC/AX130 با بازدهی برودتی بالا و ایجاد محیطی خنک به لطف موتور و پمپ قوی برای محیط‌های صنعتی انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کارخانه‌داران و افراد شاغل در صنعت فرارسیدن فصل گرما در مناطق خشک است. کارخانجات و سوله‌های فعال در این مناطق نیاز به سیستم تهویه مطبوع دارند. نیاز اولیه برای این صنایع استفاده از سیستم سرمایش با هزینه کم و مصرف پایین انرژی است. کولرهای آبی صنعتی به همین منظور ساخته شده‌اند. قدرت بالای پرتاب باد و پمپاژ آب روی پوشال، این نوع کولرها را به انتخاب مناسبی برای خنک‌کردن محیط‌های صنعتی در مناطق خشک تبدیل کرده‌اند.

ویژگی های کولر آبی صنعتی سلولزی 13000 آبسال آکسیال مدل AC/AX130

برخی از ویژگی‌های این کولر را در ادامه بررسی می کنیم:

  • هوادهی و ایجاد سرمایش عالی به نسبت اندازه دستگاه
  • حجم و وزن سبک به نسبت توان خروجی
  • مجهز به سیستم برقی مقاوم در برابر نواسانات برق
  • مجهز به اینورتر (Inverter)
  • قابلیت تنظیم دور موتور در ۱۲ حالت مختلف
  • دارای کنترل از راه دور (Remote Control)
  • دارای ۲ پمپ آب قدرتمند
  • مجهز به نمایشگر دمای خروجی و سطح آب
  • مجهز به تایمر (Timer) خاموش و روشن کردن کولر
  • دارای برد الکترونیکی و کلید محافظ جان برای امنیت کامل هنگام نصب و سرویس
  • استهلاک بسیار پایین موتور به دلیل حذف تسمه، شافت (Shaft) و یاتاقان‌ها
  • مجهز به پوشال‌های سلولزی حاوی فیلتر هوای قابل شستشو

ویژگی‌های فوق باعث عملکرد عالی دستگاه در ایجاد برودت در محیط‌های صنعتی می‌شود

راهنمای نصب و استفاده

نصب کولرهای آبی صنعتی به دلیل حساسیت قطعات الکترونیکی باید توسط کارشناسان نصب شرکت انجام شود.

  • سرویس‌های دوره‌ای کولر باید در دوره‌های سالیانه منظم توسط کارشناس شرکت انجام شود.
  • سطح آب موجود در مخزن کولر همیشه باید مورد بررسی قرار گیرد.
  • در صورت بروز مشکل، عیب‌یابی و رفع آن باید توسط کارشناسان شرکت انجام شود.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از کولر

دقت به دستورالعمل‌های استفاده از محصول که از طرف شرکت سازنده توصیه شده است، موجب افزایش طول عمر کولر، کاهش استهلاک و آسیب به دستگاه می‌شود.

  • جهت جابجایی و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، حتماً از وسایل نقلیه مناسب استفاده کنید. ضربه شدید به دستگاه باعث خرابی اجزای کولر و عدم کارکرد صحیح می‌شود.
  • دقت در نصب کولر و قرار گرفتن در حالت تراز الزامیست.
  • الیاف سلولزی پوشال حساسیت بالایی دارند، به منظور عملکرد صحیح لازم است دوره‌های تمیزکاری و سرویس و تعویض آن‌ها به موقع انجام شود.
  • انجام سرویس‌های سالانه در دوره‌هایی از طرف شرکت به کارکرد بهتر کولر وسلامتی آن کمک می‌کند.

گارانتی

این مدل از کولر آبی آبسال دارای ۲ سال گارانتی معتبر می‌باشد.

برای مشاهده و خرید انواع کولر های آبی از برند های مختلف آبسال و انرژی ،لورچ ، جنرال صنعت و سپهر الکتریک کلیک کنید

مشخصات: برند : آبسال مدل : AC/AX130 ابعاد : 114*62.5*104.2 حجم-کولر : 13000 جهت-خروجی-هوا : معمولی (روبه روزن) نوع-پوشال : سلولزی جنس-بدنه : ورق گالوانیزه وزن-kg : 67.7 کولر #آبسال #تجهیزات_تهویه_مطبوع_و_سرمایشی #کولر_آبی خرید کولر آبی صنعتی سلولزی 13000 آبسال آکسیال مدل AC/AX130قیمت کولر آبی صنعتی سلولزی 13000 آبسال آکسیال مدل AC/AX130بهترین قیمت کولر آبی صنعتی سلولزی 13000 آبسال آکسیال مدل AC/AX130ارزانترین قیمت کولر آبی صنعتی سلولزی 13000 آبسال آکسیال مدل AC/AX130

  • نیما کریمپور
  • ۰
  • ۰

پایه کولر آبی

پایه کولر آبی

پایه کولر آبی

پایه کولر آبی نبشی 3 و نبشی 4 مناسب برای کولر های 3500، 5500 ، 7000 و 7500 و 8000 می باشد . در ابعاد 73*73 یا 87*87 با ارتفاع 35 سانتیمتر میباشد. که با توجه به حجم کولر درخواستی پایه کولر مناسب برای شما ارسال میگردد. پایه کولر آبی از جمله متعلقات لازم برای نصب کولر های آبی است که موجب می شود با استقرار کولر در ارتفاعی مناسب از سطح زمین، از ایجاد پوسیدگی بدنه و آسیب دیدگی آن جلوگیری نماید. این پایه از جنس فلزی مستحکم و به صورت مربع شکل می باشد. امروزه انواع پایه کولر زمینی و دیواری در ابعاد و اشکال و قدرت تحمل بار متفاوت تولید می شود.پایه دیواری حداقل شامل 4 و در بعضی مدل ها 6 قطعه آهنی می باشد.

ویژگی های پایه

پایه کولر از مرغوب ترین و ضخیم ترین نبشی موجود در بازار می باشد. دارای رنگ و ضد زنگ میباشد که سبب طولانی تر شدن عمر پایه خواهد شد.

در کف پایه ها یک ورق گرد جوش داده شده است تا ایزوگام را سوراخ نکند و آسیبی وارد نشود.

برای مشاهده و خرید انواع کولر آبی های انرژی ، آبسال ، جنرال صنعت ، سپهر الکتریک و لورچ کلیک کنید.

مشخصات: حجم-کولر : 2600 نوع : نبشی 3 پایه #آبسال #تجهیزات_تهویه_مطبوع_و_سرمایشی #جنرال_صنعت #سپهر_الکتریک #شرکت_انرژی #کولر_آبی #لورچ خرید پایه کولر آبیقیمت پایه کولر آبیبهترین قیمت پایه کولر آبیارزانترین قیمت پایه کولر آبی

  • نیما کریمپور
  • ۰
  • ۰

لوازم نصب کولر آبی

لوازم نصب کولر آبی شامل شلنگ ، برزنت ، بست برزنت ، شیر و روغن و نوار تفلون قابل استفاده برای تمام کولر ها از برند های مختلف

مشخصات: حجم-کولر : 2600 لوازم #آبسال #تجهیزات_تهویه_مطبوع_و_سرمایشی #جنرال_صنعت #سپهر_الکتریک #شرکت_انرژی #کولر_آبی #لورچ خرید لوازم نصب کولر آبیقیمت لوازم نصب کولر آبیبهترین قیمت لوازم نصب کولر آبیارزانترین قیمت لوازم نصب کولر آبی

  • نیما کریمپور
  • ۰
  • ۰

کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80

راهنمای انتخاب و خرید کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80

کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80 با صرفه جویی در مصرف برق و دارا بودن پمپ آب کم مصرف انتخابی مناسب برای ایجاد هوای خنک در فصول گرم سال می باشد.کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80 دارای برچسب انرژی رده A و دارای استانداردهای لازم از سازمان بهره وری انرژی می باشد.

ویژگی‌های کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80

  • پمپ کولر کم مصرف در برابر نوسانات ولتاز برق مقاوم بوده که این امر موجب می شود اختلالی در کارکرد کولر به وجود نیاید.
  • کولرهای آبی کم مصرف آبسال مجهز به موتور پر قدرت و کم مصرف 370 واتی می باشد. که بدون سر وصدا (Soft Start) خاموش و روشن می گردد. لازم بذکر است این قابلیت از ایجاد شوک‌های ناگهانی در هنگام روشن و یا خاموش شدن کولر آبی جلوگیری می کند.
  • همچنین کولر آبی فوق مجهز به تایمر خاموش و روشن کردن دستگاه و نمایشگر هوشمند جهت تنظیم و نمایش سرعت کارکرد موتور (در سه سطح کم، متوسط و زیاد) و نمایش دمای محیط می باشند.
  • بدنه کولر آبی کم مصرف آبسال از جنس ورق گالوانیزه بوده. همگی دارای پروانه یکپارچه و پوشال‌های یکنواخت بوده و همچنین مجهز به سیستم آبرسانی دقیق می باشند.
  • دکمه ECO که برای راه اندازی حالت اقتصادی (Economy) در کولر آبی کم مصرف آبسال توجود دارد. در ابتدای راه اندازی کولر که نیاز به خنکی بیشتری می باشد، کارکرد موتور را کنترل کرده و در نتیجه پس از خنکی اولیه بصورت اتوماتیک باعث کاهش دور موتور می گردد.
  • همچنین پس از 1500 ساعت کارکرد کولر آبی کم مصرف آبسال، شاهد علامت اخطار بر روی نشانگر این دستگاه می باشیم که به معنی فرارسیدن زمان تعویض پوشال کولر آبی آبسال است.
  • ظاهر شدن علامت اخطار E4 روی صفحه نمایشگر، نشان دهنده گریپاژ یاتاقان‌های کولر است.

فروش کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80 با نازل ترین قیمت ، با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس

کولرهای آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80 مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار 4 حالته می باشند.

  • خاموش شدن اتوماتیک پمپ آب کولر در صورتیکه فن کولر را روشن نکنید (پس از یک ساعت)
  • خاموش شدن اتوماتیک کولر آبی آبسال پس از 24 ساعت (در صورت عدم دریافت فرمان)
  • در صورتی که فن کولر بدلایلی همچون گیرپاژ و ... از کار بایستد.
  • در صورتی که سرعت موتور بدلایلی همچون پارگی تسمه و .... ناگهان افزایش یابد.

نکات قبل از خرید کولر آبی آبسال

به منظور محاسبه تقریبی ظرفیت کولرآبی مورد نیاز در شرایط آب وهوایی تهران جهت آپارتمانهایی که در طبقات وسط ساختمان قرار دارند. و سقف آنها در معرض تابش نور آفتاب نیستند و کانال کشی کولر آنها بر اساس روش‌های صحیح انجام شده باشد. برای آپارتمان‌های تا متراژ 130 متر مربع می توانید از کولر آبی مدل ACDC 60 آبسال/ برای آپارتمان‌های تا متراژ 160 متر مربع می توانید از مدل ACDC 80 آبسال استفاده نمائید.

در صورتیکه واحد آپارتمانی مورد نظر شما در بالاترین طبقه ساختمان باشد. و سقف آن مستقیماً در معرض تابش نور شدید و گرم آفتاب تابستان قرار دارد. با رعایت دیگر شرایط مندرج فوق برای آپارتمان‌های تا متراژ 110 متر مربع می توانید. ازکولر آبی مدل ACDC 60 آبسال/ برای آپارتمان‌های تا متراژ 150 متر مربع از مدل ACDC 80 آبسال استفاده نمائید.

سطح مقطع کانال خروجی هوا از کولر آبی آبسال برای مدل‌های ACDC 60 حداقل 2300 سانتی متر مربع (معادل 48×48 سانتی متر) و برای مدل‌های ACDC 80 حداقل 3000 سانتی متر مربع (معادل 55×55 سانتیمتر) می باشد. بدیهی است ابعاد دقیق بر اساس طول مسیر کانال، حجم هوای مورد نیاز و توسط داکتیلاتور محاسبه می گردد.

در صورتیکه محل نصب کولر آبی مورد نیاز شما در بام ساختمان است. لطفا قبل از خرید به ابعاد کولر آبی مورد نیاز و امکان عبور آن از درب پشته بام ساختمان دقت فرمائید.

ابعاد کانال کولرآبی باید از ابعاد دهانه خروج هوای کولر بزرگتر در نظر گرفته شود و در غیر این صورت حجم هوا هنگام عبور از داخل کانال متراکم شده و باعث جلوگیری از جریان مناسب عبور هوا از داخل کانال کولر می گردد و به بیان دیگر هرچه ابعاد کانال مناسبتر باشد فشار استاتیکی فن کمتری برای عبور هوا لازم خواهد بود و در نتیجه میزان خنکی کولر آبی بیشتر خواهد گردید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80

کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80 دارای 2 سال گارانتی محصول و 5 سال گارانتی الکتروموتور، برد الکتریکی و کلید کنترل الکترونیک می باشد.

برای مشاهده و خرید انواع کولرهای آبسال در فروشگاه اینترنتی تاسیس پلاس کلیک کنید.

مشخصات: مدل : ACDC ابعاد-کولر-cm-طول : 87 سیستم-سرمایش : تبخیری برق-مصرفی : تک جریان-برق-مصرفی-آمپر : - قدرت-موتور-وات : 370 هوادهی-cfm : 4300 هوادهی-m3-h : 7300 m^3/h : 7300 فشار-استاتیکی-فن-mm-h2o : - قدرت-خنک-کنندگی-به-مترمکعب : 410 قدرت-موتور-اسب-بخار : 1/60hp نوع : خانگی روبروزن ابعاد-کولر-cm-ارتفاع : 115 ابعاد-کولر-cm-عرض : 87 عرض : 87 ارتفاع : 115 وزن-kg-محصول : 83 وزن-kg-آب : - آب : - کشور-سازنده : ایران مدت-گارانتی : 2 دهانه-خروجی-هوا-cm-عرض : 52 دهانه-خروجی-هوا-cm-طول : 54.2 طول : 54.2 نصب-رایگان : ندارد نوع : آپارتمانی نوع-پوشال : پوشال معمولی برند : آبسال جهت-خروجی-هوا : معمولی (روبه روزن) کولر #آبسال #تجهیزات_تهویه_مطبوع_و_سرمایشی #کولر_آبی خرید کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80قیمت کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80بهترین قیمت کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80ارزانترین قیمت کولر آبی کم مصرف آبسال مدل ACDC 80

  • نیما کریمپور